Yhdistyksemme

Ammattiosasto  jäsenmäärä on 196

Tehyn Pirkkalan ammattiosasto 363:n tehtävänä on koota toimialueensa terveys- ja sosiaalihuollon tehtävissä toimivat ammattitutkinnon suorittaneet henkilöt jäsenikseen ja Tehyn toiminnan piiriin. Ammattiosastomme toimii sääntöjensä ja liiton toimielinten päätösten mukaan ammatillisena etujärjestönä. Ammattiosaston toiminta on jäsenten tavoitteista lähtevää toimintaa.

Eniten jäseniämme työskentelee terveyskeskuksen vastaanotoissa, sairaalaosastoilla, hoivaosastoilla, vanhainkoti- palvelukeskuksessa sekä päiväkodeissa.

Ammattiosaston hallituksessa on 6 jäsentä, 2 varajäsentä ja puheenjohtaja. Pääluottamusmiehenä toimii Satu Lejman.

Ammattiosasto toimii kahden kokouksen mallilla, joka tarkoittaa sitä, että järjestämme vuodessa kaksi sääntömääräistä kokousta, kevät- ja syyskokouksen. Kokouksien yhteydessä tarjotaan ruoka kokousväelle.

Edunvalvonnan lisäksi jäsenille järjestetään virkistystoimintaa retkien, teatteri-iltojen ym. merkeissä. Näihin hallitus ottaa mielellään ideoita vastaan.

Ammattiosasto tiedottaa toiminnastaan kotisivuilla, sähköpostilla ja ammattiosaston jäsenille tarkoitetussa suljetussa facebook- ryhmässä sekä instagramissa.

Olitpa työssä tai kotona, vakituinen tai keikkalainen, toivottavasti kiinnostuit toiminnastamme. Vain osallistumalla voit vaikuttaa oman ammattialasi asioihin.

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä ammattiosaston hallituksen jäseniin. Yhteystiedot löydät yhteystiedot- kohdan alta. Voit myös lähettää meille viestin kotisivujen kautta tai sähköpostilla ao363@tehy.net

Liity jäseneksi - linkki